گواردیولا: در جستجوی عشق هستم نه قهرمانی

 

پپ گواردیولا، مربی اسپانیایی بایرن مونیخ، از انگیزه اصلی اش برای موفقیت در فوتبال سخن گفت.


 

به گزارش "ورزش س"، سرمربی بایرن جزو بهترین مربیان جهان برشمرده می‌شود؛ چرا که در مدت زمان کمی که از آغاز به کارش در کسوت مربی می‌گذرد، 19 عنوان قهرمانی کسب کرده است. وی همراهی همسرش در کنارش را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیتش می‌داند. پپ و کریستینا سه فرزند هم دارند که تربیت آنها برای پپ بسیار مهم است؛ علاوه بر آنها پپ این عامل را برای برقراری ارتباط بهتر با بازیکنانش هم ضروری می‌داند.
گواردیولا گفت:" هر کاری که در زندگی‌ام انجام می‌دهم، برای آن است که دوست داشته شوم. در حقیقت نه در زندگی و نه در کارم دنبال قهرمان شدن نیستم بلکه در جستجوی عشقم. همین و دیگر هیچ."
 من یک بار در مقاله‌ای که یک مشاور امریکایی نوشته بود خواندم که بچه درصورتی که ابتدا با معلمش احساس همدلی پیدا نکند، از او چیزی نخواهد آموخت. من سعی می‌کنم این نکته را در کارم استفاده کنم. اغلب پیش آمده که یک بازیکنی از کار با من احساس خوبی ندارد، نه به این دلیل که بازی‌اش نداده‌ام؛ بلکه چونکه فکر می‌کند من او را دوست ندارم. مثلا زمانی یک بازیکن فوق‌العاده داشتم که علی‌رغم همه توانایی‌هایش گل نمی‌زد. با او به کافه‌ای رفتم تا با هم حرف بزنیم؛ نه راجع به فوتبال، بلکه راجع به زندگی. بعد در بازی بعدی او دو گل زد. چرا که بعد از آنکه دوست داشته شدن را حس کرده بود، برای خودش ارزش و اعتبار بیشتری احساس می‌کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 10:58 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.