Feliz Cumpleanos LEO Rey 1

پلک جهان می پرید

دلش گواهی می داد اتفاقی می افتد

آری اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد

و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلب ها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک

تمام آدما فدات

خوش به حال مامان و بابات

تو امروز اومدی و ما شدیم کیش و مات

تولدت مبارک نازنین

حالا برو بخواب که دیر نشه لالات

نام قشنگت بر لبانم جاریست

تمام چیزهای دنیا بی تو فانیست

تولدت مبارک عزیزم

روی تو امروز چه نورانیست 

امشب شب تولد توست

تو یک سال بزرگتر شدی

و عشق من یک سال در دلت کوچکتر

من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم

من هیچ وقت در دلت نبودم

تولدت مبارک

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد

شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند

و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم

تولدت مبارک عشقم

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی می برم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

تولدت مبارک

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

 داداش گلم تولدت مبارک

این چندمین تولد توست؟ و چندمین انبساط مجدد کائنات؟

این جندمین بارخلقت است؟ و چندمین انفجار سکوت؟

چندمین لبخند آفرینش؟ خورشید را چندمین بار است که می بینی؟

و پروانه ساعت ها چندمین بار است که می چرخد؟

و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمی خیزد؟

چندمین بار است که مجدداً نفس می کشی؟

چندمین دم ؟ چندمین آن ؟

آه که تو چقدر خوشبختی و جهان چه پرغوغاست

که بی نهایت مین تولد تو را جشن می گیرد

همواره به قداست چشمان تو ایمان دارم چه کسی چشمان تو را رنگین کرده است
چه وقت دیگر هستی خواهد توانست چون تویی بیافریند؟ فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم روز تولدت مبارک بهترینم ...
ای عاشقانه ترین ترانه ی هستی ، بدان که شامگاه میلادت
برایم ارمغان خوبی ها و بهترین هاست
پس ای پادشاه خوبی ها تولدت مبارک . . .
سالیان بلندی است که در گل خانه دلم گل عشقی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم
تولد زیباترین ترین گل دنیا مبارک . . .
امروز روز تولد توست و بهترین هنگامی که خدا میخواست من را با یک هدیه شاد کند.
بله درست است این هدیه پیش از وجود خودم از آسمان آمده است ولی مهم
این هست که از آن دل من بوده . . .  و هست!!!
تولد یکی یک دونه داداش گلم مبارک
و به چه اندازه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای خلقت
و به همان اندازه عجیب است روز ابتدای بودن
و به چه اندازه زیبا است این روز ، روز خلقت تو ، روزی که تو آغاز گشتی
تولدت مبارک!

یک سال بزرگتر شدی ، هنوز آدم نشدی تو ؟!!

تا کـــی میخوای فرشتـــه بمونی هاااا !

سالروز زمینی شدنت مبارک

دستانم تشنه دستان تو

شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت

به پاکی چشمانت قسم تا ابد با تو میمانم

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم

چون میدانم فردا بیش از امروز

دوستت خواهم داشت

عزیزم سالروز تولدت مبارک

امروز با شکوهترین روز هست

روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد

به زمین خوش آمدی

فرشته ی مهر و زیبایی

تولدت مبارک

مبارک بادت این روز جهانی

که نوشیدی شراب زندگانی

بدنیا آمدی لپّت تپل بود

ولیکن معده ات همواره شل بود

عمو،خاله،مامان،دائی و عمّه

بگفتن تخته اش انگار کمّه

ولی بخت زمان گردید یارت

همان تخته، بشد بازار کارت

که هم هالو و هم استاد گشتی

به چشم

حاسدانت خار گشتی

خدا یارت بوَد ای دوست جونی

ایشالا تا ۱۲۰ سال بمونی

 

گل غنچه کرد و غنچه شکفت

و خداوند در بهترین روز تاریخ

زیباترین هدیه اش را به ما داد

ای آفتاب نازنین زندگیم همیشه درخشان بمان

تولدت مبارک

امروز روز توست، روز میلادت

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی

لپت همیشه قرمز ، روی دشمنات زرد ، دلت همیشه سبز

تولدت مبارک

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم

امشب اما همه جملات فرار کرده اند

همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

تولدت مبارک

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 1:59 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.