بواتنگ:از دریبل مسی خنده ام گرفت

 

جروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ، اعلام کرد خودش هم به زمین خوردنش در مقابل لیونل مسی، در دیدار ‏مقابل بارسا در نیمه نهایی چمپیونزلیگ خندیده است.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های این فصل چمپیونزلیگ، بارسا ‏موفق شد با نتیجه 3-0 بایرن را شکست بدهد. روی یکی از گل ها، بواتنگ تلاش کرد مسی را متوقف کند ‏اما به شکل مضحکی زمین خورد و همین باعث طعنه های زیادی به این ملی پوش آلمانی شد.‏
او به خبرنگاران گفت:" آن زمین خوردن واقعا تاثیری روی من نداشت. خودم هم به حرکت خودم خندیدم. ‏وقتی در چنین شرایطی زمین می خورید و بازیکن حریف گل می زند، طبیعی است که خنده تان بگیرد.‏
چنین اتفاقاتی رخ می دهد. برای من رخ داده و برای دیگران هم اتفاق می افتد. من به این چیزها اهمیت ‏نمی دهم. به نظر من، مسی بهترین بازیکن دنیاست. فوتبال همین است. گاهی اوقات خوب هستید و گاهی ‏هم بد. من یک مدافع هستم و چنین اتفاقی، من را نمی کشد.‏
البته آن شکست بدی برای ما بود. ما 75 دقیقه خوب بودیم اما مقابل تیمی مانند بارسا، بازی کردن دشوار ‏است. به ویژه گل دوم مسی فوق العاده بود. در نهایت، باید سخت تلاش کرد و تلاش می کنیم فصل بعد ‏قهرمان چمپیونزلیگ شویم. گاهی اوقات شکست می خورید و گاهی اوقات پیروز می شوید. گاهی بدشانس ‏هستید و گاهی خوش شانس؛ زندگی همین است.‏
زیر نظر گواردیولا، ما سخت تلاش می کنیم. به نظر من، گواردیولا یکی از بهترین مربیانی است که با ‏آنها کار کردم. او بسیار باهوش است و از نظر تاکتیکی بسیار خوب است. او می داند چطور با بازیکنان ‏صحبت کند و چگونه به ما انگیزه بدهد.‏
او واقعا مربی فوق العاده ای است. واقعا خوشحالم که می توانم زیر نظر او کار کنم. اکنون منتظرمم تا ‏ببینم او چطور ما را برای فصل آینده آماده می کند."‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 تير 1394 | 12:57 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.