ژاوی: باید از بارسا جدا می شدم

 

ژاوی، هافبک جدید السد قطر، تایید کرد که برایش قطعی شده بود که باید بارسا را ترک کند اما از اینکه ‏یک فصل بیشتر در نوکمپ ماند، خوشحال است.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی قصد داشت در پایان فصل 14-2013 بارسا را ترک کند اما اصرار ‏لوئیس انریکه، باعث شد تا او یک فصل دیگر برای آبی و اناری ها بازی کند.‏
او از اینکه این فصل هم در بارسا ماند و با فتح سه گانه، نوکمپ را ترک کرد، خوشحال است.‏
او به خبرنگاران گفت:" تصور کنید فصل قبل بارسا را ترک می کردم؛ بدون جام و بدون شادی. وقتی ‏بارسا جامی نبرد، باید 10 بازیکن را می فروختیم؛ همه عصبانی بودند. تصور کنید که باید با عصبانیت ‏با هواداران خداحافظی می کردیم. ‏
اکنون همه راضی هستند؛ راضی و خوشحال. ما توانستیم زودتر از هفته پایانی قهرمان شویم و این ‏فرصتی بود تا در دیدار خانگی از من تقدیر شود. خوشحالم که یک فصل دیگر در بارسا ماندم؛ لوئیس ‏انریکه، آندونی زوبی زارتا و بارتومئو من را متقاعد کردند.‏
مشخص بود که باید از بارسا جدا شوم ومن وقتی تصمیمی می گیرم، بسیار سرسخت هستم اما آنها من را ‏در دو-سه جلسه، متقاعد کردند. اکنون خیلی راضی هستم."‏
ژاوی از نظر تعداد بازی و کسب جام در باشگاه بارسلونا رکورددار است اما او معتقد است آندرس اینیستا ‏و لیونل می توانند رکوردهای او را پشت سر بگذارند.‏
‏" می دانم رکوردهایم بالاخره شکسته خواهد شد؛ شاید اینیستا یا لئو. آنها یک جام کمتر از من برده اند و ‏شاید همین فصل بعد این رکورد را پشت سر بگذارند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 تير 1394 | 1:11 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.