لاپورتا: یوونتوس تمایلی برای حفظ پوگبا ندارد

 

خوان لاپورتا، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است که یوونتوس قصد فروش پوگبا را دارد اما تا برگزاری انتخابات بارسلونا، با این تیم وارد مذاکره نخواهد شد.


 

به گزارش "ورزش سه"، 20 روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، بارتومئو و لاپورتا، دو رقیب و شانس اصلی این انتخابات، رابطه سرد و یک طرفه ای با یکدیگر دارند. بارتومئو که دو سال پیش به دلیل استعفای راسل و بدون برگزاری انتخابات به ریاست بارسلونا رسید، پس از دو سال، به منظور شرکت در انتخابات از سمت خود استعفا داد اما هیئت مدیره منتسب به او در حال پیش بردن امور باشگاه تا روز 18 جولای هستند. 

لاپورتا با انتقاد از این هیئت مدیره بصورت مستقیم و بارتومئو بصورت غیرمستقیم، به خبرنگاران گفت:" این روشی که هیئت مدیره در پیش گرفته درست نیست. آنها در حالیکه هنوز انتخابات برگزار نشده، اقدام به خرید و فروش بازیکن می کنند. دلوفئو را به اورتون واگذار کردند و قصد خرید بازیکنانی را تا پیش از انتخابات دارند که در لیست دیگر کاندیداها نیز هستند. 
این راه درستی نیست و امیدوارم که آن را متوقف کنند و اجازه دهند پس از انجام انتخابات، تصمیم گیری های کلان در باشگاه با نظر مستقیم رئیس آینده انجام شود." 

لاپورتا در مورد جذب پوگبا نیز گفت:" من در مصاحبه قبلی خودم فقط گفتم که با مدیر برنامه های این بازیکن ارتباط خوبی دارم، همین. مطمئنم که باشگاه یوونتوس تا مشخص نشدن رئیس آینده بارسلونا هیچ اقدامی برای فروش پوگبا نخواهد کرد. آنچه مسلم است اینکه یوونتوسی ها می خواهند پوگبا را به تیمی دیگر منتقل کنند. آنها تمایلی برای حفظ این بازیکن ندارند اما تا روز 19 جولای، با بارسلونا وارد مذاکره نخواهند شد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 تير 1394 | 11:59 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.