حمایت آگوئرو از مسی در مقابل انتقادها

 

سرخیو آگوئرو، مهاجم تیم ملی آرژانتین، معتقد است انتقادها از لیونل مسی منصفانه نیست و هم تیمی ‏قدیمی اش مطمئنا گل های حساسی برای آلبی سلسته به ثمر خواهد رساند.‏


به گزارش "ورزش سه"، مسی در رقابت های کوپا آمریکا تنها یک گل از روی نقطه پنالتی برای ‏آرژانتین به ثمر رساند اما آگوئرو معتقد است که کاپیتان تیمش در دیدارهای پیش رو دروازه حریفان را ‏باز خواهد کرد.‏

او به خبرنگاران گفت:" مسی همیشه می خواهد بهتر باشد و وقتی گل نمی زند، می گوی من خوش شانس ‏نبودم اما من به او می گویم ساکت باش، دوباره گل می زنی. باید صبور باشی.‏
لئو همیشه برای گلزنی تحت فشار است. شرایط برای من هم همینطور است؛ هرچند در تیم 10 بازیکن ‏دیگر هم هستند.‏
واضح است همه ممکن است اشتباه کنند اما مسی همیشه قمار می کند و پیش می رود و پیش می رود. این ‏به ما اعتماد به نفس می دهد زیرا اگر مسی پیش می رود، تیم هم جلو می رود."‏
آگوئرو در مورد شایعه جدایی اش از منچسترسیتی هم گفت:" هر سال شایعاتی در مورد جدایی من از ‏منچسترسیتی منتشر می شود اما من از بودن در سیتی راضی هستم. به رفتن به باشگاهی دیگر فکر نمی ‏کنم."‏

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 تير 1394 | 1:1 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.