مجیدی:هم شاگرد مظلومی بودم، هم پورحیدری

 

مدافع فعلی تیم استقلال تهران می گوید من راحتتر هستم که با بازیکنان ملی پوش رقابت کنم. به همین دلیل ترسی از رقابت با کریمی و بیگ زاده ندارم.


 

به گزارش "ورزش سه"، میثم مجیدی، مدافع جدید استقلالی ها پس از امضای قرارداد خود در بین خبرنگاران گفت: از آقای ویسی و بختیاری تشکر می کنم که اجازه جدایی من از تیم استقلال خوزستان را دادند و توانستم به استقلال تهران بپیوندم.

وی ادامه داد: من در صنایع اراک، شاگرد منصور پورحیدری، در آلومینیوم هرمزگان هم زیر نظر پرویز مظلومی به بازی پرداختم، و خیلی خوشحالم که بازهم توانستم در خدمتشان باشم.

مجیدی در رابطه با مبلغ قرارداد 310 میلیون تومانی خود و همچنین بازگشتش به اهواز گفت: من دقیقا نمی دانم چه مبلغی رد و بدل شده است، بهرحال یک مبلغی برای صادر شدن رضایت نامه من صادر شد که از آن هم بی خبرم و بین دو باشگاه رد و بدل شد. در تمرین امروز و فردا صبح شرکت خواهم کرد و فردا برای اتمام کارهایم به اهواز خواهم رفت.

او درباره حضور خود در استقلال در حالی که در پست او دو بازیکن دیگر ازجمله هاشم بیگ زاده و یعقوب کریمی حضور دارند گفت: این برای من مهم نیست، اتفاقا بسیار خوشحال می شوم که با بازیکنان سطح بالا رقابت کنم. هم یعقوب کریمی و هاشم بیگ زاده از بهترین های ایران هستند و این رقابت قطعا باعث ارتقای سطح من می شود. بابت این موضوع هیچ نگرانی دارم چرا که ما بازیکنان حرفه ای هستیم.

وی در پایان و درباره مخالفت ویسی با این انتقال گفت: بله آقای ویسی مخالف این موضوع بودند، بهرحال ما یک سال خوب داشتیم، بهرحال از آقایان ویسی و بختیاری ممنونم که لطف کردند و اجازه جدایی به من دادند. امیدوارم استقلال خوزستان هم سال بسیار خوبی را پشت سر بگذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394 | 1:22 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.