رحمتی: بعد از تمرین حرف‌هایم را می‌زنم

 

دروازه‌بان سابق تیم استقلال پس از عقد قرارداد با این تیم عنوان کرد پس از تمرین عصر در مورد حواشی صحبت خواهد کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی پس از امضا قرارداد خود با استقلالی ها در جمع خبرنگاران گفت: آقای مظلومی لیستی را ارائه کرده بودند که نام من هم در آن بین بود و مدنظر ایشان بودم. به همین خاطر مذاکره کردیم و امروز هم قرارداد نهایی را بستیم و خوشحالم که باز هم در استقلال حضور دارم.

وی ادامه داد: من در لیست استقلالی ها بودم و آقای مظلومی نیز به من لطف داشت، بنابراین طبیعی بود که مذاکره کنیم و به یک نتیجه ای برسیم. در مورد حواشی دیگر نیز بعدازظهر و پس از تمرینات صحبت خواهم کرد.

رحمتی در جواب سوالی که عنوان شده بود قرار بود از منصوریان اجازه بگیرد و بعد به استقلال بیاید گفت: هیچ حرفی در این مورد ندارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394 | 1:32 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.