والورده: بارسلونای عصبانی ترسناکتر است

 

سرمربی اتلتیک بیلبائو در آستانه بازی امشب تیمش برابر بارسلونا عنوان داشت که بارسا با انگیزه انتقام به سن مامش می آید اما اتلتیک بازهم قادر به شکست دادن این تیم خواهد بود.


 

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که بیلبائو موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت و با نتیجه 5-1 بر بارسلونا غلبه کرده و فاتح سوپرکاپ اسپانیا شود. شکست 4-0 بارسا در ورزشگاه سن مامش، همه امیدهای این تیم برای جبران در بازی برگشت را نقش بر آب کرد و حالا این دو تیم برای سومین بار در 10 روز اخیر و این بار در هفته اول لالیگا باید به مصاف هم بروند. 

ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد بازی امشب گفت:"هوادارانمان مثل همیشه حامی ما هستند و جو فوق العاده ای بر سن مامش حاکم خواهد بود ولی بازی امشب برابر بارسا بسیار بسیار دشوار است. 
ما هفته گذشته موفق شدیم با غلبه بر این تیم فاتح سوپرکاپ شویم اما این افتخار دیگر مربوط به گذشته است. باید در زمان حال زندگی کنیم تا بتوانیم به آینده ای بهتر فکر کنیم. 

می دانم که بارسلونا بسیار عصبانی است و برای جبران، انگیزه بالایی دارد. بارسا زمانی که عصبانی است و خوب هم آماده شده، ترسناکتر از همیشه است ولی من به بازیکنان تیمم ایمان دارم و مطمئنم که بازهم قادر خواهیم بود تا بارسا را شکست دهیم. با همه توانمان و برای برد مقابل بارسلونا قرار خواهیم گرفت."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394 | 3:37 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.