پدرو: تصوراتم نسبت به مورینیو اشتباه بود

 

پدرو رودریگز، مهاجم سابق بارسلونا که به تازگی به چلسی پیوسته، در مصاحبه با مارکا به تمجید از سرمربی جدید خود "ژوزه مورینیو" پرداخت.


 

به گزارش "ورزش سه"، شاید کسی تصور نمی کرد که پدرو با توجه به سابقه بدی که بین بارسلونا و مورینیو وجود دارد راهی تیمی چون چلسی شود که سرمربیگری آن بر عهده مورینیو است اما او هم راه فابرگاس را در پیش گرفت و بجای ورزشگاه الدترافورد منچستر، راهی استمفورد بریج لندن شد. پسری از جزایر همیشه آفتابی قناری، حالا در لندنی همیشه بارانی به فوتبالش ادامه خواهد داد.

پدرو در مصاحبه اختصاصی با مارکا در مورد مورینیو گفت:" پیش از پیوستن به چلسی در مورد مورینیو تصور دیگری داشتم اما او را باید از نزدیک دید؛ چون پس از صحبت با او و در این مدتی که در تمرینات چلسی حضور دارم، همه نظراتم نسبت به او تغییر کرده است. او با بازیکنانش مثل اعضای خانواده اش برخورد می کند. به آنها ارزش داده و حداکثر توانایی هایشان را استخراج می کند." 

پدرو در مورد جدایی از بارسلونا گفت:" جدایی از بارسا برای من بسیار دشوار بود؛ چون این باشگاه مثل خانه من بود. اگر روزی به بارسلونا گل بزنم هرگز خوشحالی نخواهم کرد؛ چون به لطف این باشگاه، همه افتخارات ممکن در سطح باشگاهی را کسب کردم." 

پدرو در مورد گلی که در سوپرجام اروپا به سویا زد و باعث قهرمانی بارسلونا شد گفت:" با تمام خشم به توپ ضربه زدم و خوشبختانه وارد دروازه شد؛ با این حال همان زمان هم می دانستم که برای من در بارسا آینده ای وجود ندارد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394 | 12:41 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.