عدم‌تمایل‌بارسابرای‌برگزاری‌فینال‌کوپادل‌ری‌درنوکمپ

 

سخنگوی باشگاه بارسلونا تاکید کرد که این باشگاه هیچ تمایلی برای برگزاری فینال جام حذفی در نوکمپ ندارد.


 

به گزارش "ورزش سه"، جنجال ها همچنان پیرامون محل برگزاری رقابت فینال جام حذفی اسپانیا بین بارسلونا و سویا وجود دارد. در جدید ترین اظهار نظر، جوزپ ویوس، سخنگوی باشگاه بارسلونا، عنوان کرد که این باشگاه هیچ تمایلی به برگزاری این رقابت در ورزشگاه خودی ندارد.

ویوس پیرامون این مساله گفت:" ما ورزشگاه خانگی خود را به عنوان کاندیدای برگزاری فینال جام حذفی معرفی و تایید نمی کنیم. بارسلونا هنوز تاوان اتفاقاتی را می پردازد که در فینال سال گذشته در نوکمپ اتفاق افتاده و طبیعی است که ما این مسائل را برای برگزاری یک فینال دیگر در ورزشگاه خود در نظر داشته باشیم. بارسلونا تاکید می کند که الزامات مورد نیاز برای هر دو تیم باید در محل برگزاری فینال جام حذفی فراهم باشد. 
الزاماتی طبیعی برای برگزاری یک فینال بزرگ لازم است و ما قصد نداریم برای برگزاری این دیدار در استادیومی خاص تاکید داشته باشیم. شرایط برای هر دو تیم باید مهیا باشد چرا که هر دو تیم هدفشان ارائه یک فوتبال خوب است. قانون می گوید که هر دو باشگاه می توانند کاندیداهای خود را برای برگزاری فینال معرفی کنند و ما به هیچ باشگاهی نمی گوییم که باید یک ورزشگاه خاص را معرفی کنند."

جنجال ها در حالی همچنان ادامه دارد که یک کنسرت در روز برگزاری فینال جام حذفی در سانتیاگو برنابئو برنامه ریزی شده است و عملا این ورزشگاه توانایی برگزاری این دیدار را ندارد.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394 | 6:48 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.